Retourneren

Bij NIMOR heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum. Let op: Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen, na ontvangst van de retour, kan duren voor het verschuldigde bedrag naar jou is teruggestort. Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.

  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald, omdat je voor minder dan €40 hebt besteld? Dan betalen wij deze aan je terug, mits je de hele bestelling retourneert!
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met hallo@nimor.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

Als niet voldaan is aan bovenstaande voorwaarden, kan NIMOR de retourzending weigeren. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.